czwartek, 22 stycznia 2015

Druga nominacja do LA.

Bardzo dziękuję za nominację: Jane Cat

Trochę o LA ( Liebster Avards) 

Nominację tą otrzymuje się od innego blogera. Jest ona przyznawana zwykle dla blogów mniej popularnych. Bloggerzy otrzymują ją za ( mówiąc krótko) "dobrą robotę" przy prowadzeniu bloga. Kiedy zostaje się nominowanym należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała oraz samemu nominować 11 blogów i ułożyć pytania. ( Uwaga! Nie możesz nominować bloga, który nominował ciebie!) 

Odpowiedzi:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
Hmm... 4 miesiące? Dość młody jeszcze jest ^^
2. Co jest twoim największym osiągnięciem na blogu?
Cóż... chyba te dwie nominacje :> I to, że mam skromne 350 wyś. 
3. Jak znajdujesz motywację do pisania?
Motywacja? W każdym czytelniku, komentarzu i wyświetleniu :)
4. Co ostatnio doprowadziło cię do płaczu?
Wybacz, że tu nie odpowiem... Ale to zbyt osobiste pytanie... Nie chcę o tym mówić.
5. Co najczęściej piszesz?
Ymm... Chyba fantasy,fanfici i opowiadania własnego autorstwa.
6. Prowadzisz jeszcze jakiś blog?
Oczywiście! Na moim drugim koncie: Asia Łęgowska, mam blog : Emillyandtheo.blogspot.com i The--book--lover.blogspot.com  ---- zapraszam!
7. O czym najłatwiej ci pisać (romanse, walka itp.)
Myślę, że romanse.
8. Jak spędzisz ferie?
W planach mam zwiedzanie Warszawy ( głównie Muzeum Powstania Warszawskiego) i narty <3
9. Masz jakieś zwierzątko? Jakie?
Tak. Mam kota (Jack) i jaszczurkę ( uwaga, uwaga! Williama :D ) 
10. 14 ^^
11. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor to czarny, kobaltowy i... czerwony.
_____________________________________________________________________
Czy wybaczycie mi jeśli nikogo nie nominuję? Rozumiem, że to ma głównie pomóc rozpowszechnianiu blogów i w ogóle... ale nie czytam ich aż tak dużo, a nie chcę szukać na siłę jakichkolwiek... 

Niestety miałam nieodpartą chęć odpowiedzieć na pytania... 

No cóż... 

Taka ja ;P

KOOCHAM WAS!
 
Magnusowa 



2 komentarze:

  1. Wybacz kochana ale nie można nominować bloga który cie nominował :c ( zasady u mnie ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest rozdział? XD Znalazłam bloga dzisiaj i czytam i czytam i nie ma. No cóż. Ogólnie fabuła jest strasznie chaotyczna i w sumie nie wiem czy to dobrze czy źle. ^^ (skłaniam się do tego pierwszego) Czekam! c:

    OdpowiedzUsuń